code atas


Sebab Tido Tu Best

Saya dh 27 minggunormal kah sakit2. Dan kawan-kawan aku semua macam tenangkan aku mungkin dorang nampak aku macam nak kena rasuk kot.


Miss I Penyataan Izreen Azminda Tak Boleh Belah Tertutup Penyakit

Tido petang lagi best.

. Aku tengok cerita hagemaru mase tu. Arwah roommate aku tak kejut aku bangun berbuka. Sections of this page.

Baju baby tu beli untuk bagi hadiah kat anak sedara baru anak adik aku. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Aku dengan acu tido kat ruang tamu.

Manalah tahu dia boleh bagi hentakan maut dekat hantu yang kacau aku tu. I take pictures sometimes Mclaren F1 BullsNation banyak tweet benda bodoh macam laa aku kesah kalau kau terasa. Bahagian pinggang belah kirink tdo pun susah.

Walaupun tido 3-4 jam tapi macam best sangat. Bunyi tu betul-betul datang dari tempat atok selalu tanam pokok betul-betul sebelah rumah. Lg bahaya dr pencuri masuk rumah.

Sebab tu jangan tido time time member tgh berjaga. Then bila dah sunyi semua aku pon tido lah. Actually aku pon teringin jugak nak naik tingkat atas supermarket Asda tu sebab ada banyak barang best-best.

Press alt to open this menu. Tapi harga dia mahal jugak la jadi aku pi le mintak permission hasben untuk beli seluar tido tu. Dan sembelit tu membuatkan bahagian bawah anak aku merah sangat-sangat.

Suasana sebelum tido tu memang menyakitkan hati aku la sebab ade bebudak lain main-main plak gelak kuat bagai. Sakit mamps kot cuitan tu rasa macam kena cungkil dengan jari macam tu laa. Tapi aku turutkan permintaan suami sebab aku kononnya waktu tu nak patuh cakap suami dan suami aku pun takde inisiatif nak cari pengasuh ke apa untuk anak kami.

Jagan tido dalam kereta. Kena tido pukul 2-3 pagi baru betul betul tidoDulu aku kat poli selalu tido petang. Selebihnya kena sambung kerja tu kat rumah selain 8am-5pm kat office.

Aku terdengar bunyi orang cangkul tanah kat luar. Ada sekali tu bulan puasa. Dua kali cuitan aku kena.

Penat aku cuba lelapkan mata tapi tak terlena. Lepas habis class masuk bilik tido. Tapi aku tahu aku still waras masa tu.

Aku ambik port tido dekat pintu. Dan malam tu jugak aku tido tepi Nur sebab rasa selamat sikit. Setakat tu jela pengalaman aku tak tahu la pasni ada lagi.

Kiteorang mesti akan bukak satu lampu sebab takut. Tido malam walaupun mmg semua orang tidotapi tido tu macam kejap kejap terjaga. Malam tu anak aku tido terkangkang tak boleh nak ketepi atau mengiring dan setiap sejam atau setiap kali anak aku buang air kecil dia akan menangis sakit dan malam tu aku tak tido sebab aku tukar pampers anak aku setiap kali dia buang air.

Tengah kusyuk tido tu aku rasa cuitan kat bahu aku. HeheheTapi kalau aku ajak tadi maybe hasben tak mau. Setiap hari 3 jam je aku dapat tido.

Aku sayang kerja aku walaupun kerja tu busy sangat.


Pin By Nurul Akmal On Travel Destinations Travel Destinations Travel Inbox Screenshot


There S Nothing That Can Outweigh A Mother S Dua Mother Quotes Parenting Quotes Baby Quotes


Pin Page


Tag Someone Like Comment Follow Share Recommended Page Follow Themotivasidiri Nakbebel Quote M Quotes Galau Cool Vans Wallpapers Cool Vans


Discover Azwan Ali Maki Open House S Popular Videos Tiktok


Pin By Mohd Ubaidi Abdullah Zabir On Dunia Akhirat 3 Motivasi Dunia

You have just read the article entitled Sebab Tido Tu Best. You can also bookmark this page with the URL : https://hugotubaxter.blogspot.com/2022/08/sebab-tido-tu-best.html

0 Response to "Sebab Tido Tu Best"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel